مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
سرخط خبرها

تأکید رئیس مجلس بر جلوگیری از بی‌انضباطی مالی| قالیباف: از کسب‌وکار مجازی و خرد حمایت شود

  • کد خبر: ۱۴۵۶۸۳
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تأکید رئیس مجلس بر جلوگیری از بی‌انضباطی مالی| قالیباف: از کسب‌وکار مجازی و خرد حمایت شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و توصیه‌هایی به ما درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رحیم زارع در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه ۲۶ دی ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی حضور یافت و نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال آینده کشور را تشریح کرد.

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی دغدغه‌ها و نقشه راهی را که باید در بررسی لایحه بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد، مطرح کرد. تأکید قالیباف بر این بود که به سقف بودجه اضافه نشود، از بی‌انضباطی مالی جلوگیری کنیم و در مواردی که بیش برآورد وجود دارد، منابع و مصارف واقعی باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: رئیس مجلس نقشه راهی درباره تخفیف مالیاتی کسب و کار‌های کوچک و حمایت از کسب و کار‌ها در فضای مجازی و توجه به حوزه‌های اشتغال، معیشت و مسکن داشت که در جریان بررسی جزئیات بودجه در نظر خواهیم گرفت.

زارع با اشاره به اینکه امروز ما بخش مصارف لایحه بودجه سال آینده را با حضور میرکاظمی مورد بررسی قرار دادیم، تأکید کرد: موضوع مربوط به طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هدفمندی یارانه‌ها در بودجه مورد بررسی قرار گرفت. دولت ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای یارانه‌ها پیش بینی کرده که ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در نظر گرفته شده است. دولت در لایحه بودجه سال آینده افزایش حقوق ۲۰ درصدی را برای کارکنان دولت پیش بینی کرده و حداقل حقوق هم ۷ میلیون تومان است و سقف معافیت مالیاتی حقوق هم ۷ میلیون تومان است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: ایجاد صندوق‌های پیشرفت در استان‌ها هم در بودجه سال آتی آمده است که برای هر استان هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. ۱۵ هزار میلیارد تومان برای صندوق تثبیت بازار سرمایه پیش بینی شده است. ۱۰ درصد منابع هدفمندی یارانه‌ها یعنی ۶۹ هزار میلیارد تومان آن برای حوزه سلامت و ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هم برای پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->